Megjelent egy fogyokúra jelentés (Trix,LGB,Märklin)

A német modellvasút technika magazin online kiadásában ma megjelent egy lista
(a linket nem rakom be mert egy agresszív multilayeres nehezen kikerülhető zavaró reklám ült rá az oldalra nem biztos hogy a kiadó jóvoltából)

ebben 20 termék van az 4MFOR termékcsaládból (nem egyértelmű hogy csúszás, vagy egyenlőre nem is tervezik a későbbi gyártását)

A TRIX együttműködésben készülő és a startszettekbe is kerülő új mobil vezérlő csúszása miatt (?)
10 Märklin
1 TRIX
induló csomag 2010-re tolódik.
A TRIX N-es újdonságok közül (2008/2009-re beharangozottak közül) 9 nem készül jelenleg mégsem el. (forrás: osztrák N-es magazin)

De van jó hír is.
Néhány termék 2009-2010-es szállításra viszont rendelhető lesz.
10 Märklin (pld Re10/10, zöld, SBB, Ep.IV )
köztük a BR 234 “Ludmilla” is.
TRIX-ből 5
LGB-ből 9 ilyen termék. Köztük az RHB WR 3810 étkező kocsi, vagy a HSB KB 900-501 és KB 900-518 utasinformációkkal !?

Néhány korábban nem tervezett termék mégis marad:
6 ilyen szett a Märklintől
29 termék a TRIX-től
27 termék az LGB-től

A német cikk ezekért a TRIX-et teszi kvázi felelőssé, de az LGB esetében egyértelműen nem lehet (illetve hacsak nem bérmunka beszállító volt) és néhány más termék közös fejlesztése esetében is két fél kell hozzá (Märklin-Trix) hogy ne jöjjön össze a projekt.
Alapvető hibának azt mondja hogy nem sikerült a DC (2 vezetékes) piacon a márkát újra pozicionálni. Igazában a termékek, árak és a reklámok alapján nem tudom hogy valójában hova akarták pozicionálni.
A termék árakhoz a minőséget is fel kellett volna hozni (nem csak a Märklines fém modellek DC megfelelőivel) és ez a piac nagyon szoros és az árversenyben alulról jövők helyzeti előnyben vannak, nekik “csak” a minőséget és a szolgáltatást kellett(volna) javítani.